דפיםhttp://www.facebook.com/#!/pages/Feel-Music-NH/266523966694650

ברוכים הבאים לעולמי.

הנכתב כאן לא כתוב בדם ולא מכוון לפגוע או לשנות עולמות, רק להוסיף להם מעט ממני.
יש מהיימנות יש עקביות ויש את מה שנכתב שהוא מה שאני מרגיש לנכון לכתוב, בין אם אזוטרי או שכיח.
לא חובה לקרוא, חובה עלי להקריא, לא חובה להגיב, חובה עלי לקבל את התגובה.
לא חובה להסכים או לכבד, חובה עלי להפנים ולהמשיך לתת דעה ללא פחד ועם המון ידע ורגש לנכתב ולנושא התרבות, המוזיקה בעיקר !!!
הכתיבה כאן יכולה להיות מקצועית ויכולה גם להיות רחוקה משם.
אין בבלוג שלי כוונה לצלוב אומנות שנעשתה בעבודה קשה, גם אם היא מעוררת בי ספק ושלילה, הגישה לביקורת תמיד תהיה בונה.
כאן קוראים כתבות ודעות שלא תלויות בשום דבר חוץ מדרכי שלי.

כי מי שנכנס נדב, מרבים בנשמה, אמת וכבוד ליצירה.
תהנו...

יום שישי, 6 באוגוסט 2010

בום פם בסופלקס רמירז בפוואר בומב- מופע האבקות רוק לתפארת מדינת ישראל !





!!!!Thursday night raw

האבקות באמריקה, במיוחד באזורים הלטינים, נחשבת כמסורת נושנה של מאבק בזירה שלמעשה מופק למטרות בידור.
בארה"ב ה"WWE” מבסס חלק גדול מתרבות הטראש של האזור, אך מצד שני, נמנע מבין הפקות הבמה המבדרות והמוצלחות ביותר שנראו בעולם הבידור.
אתמול בערב(יום חמישי) נערכה הפקה כזו בסגנון שונה, קצת יותר בונה, יכול להיות שבזכות הקרב אתמול, "הקברן" והולק הוגן, לא יחויבו להגיע בגיל 50 להופעות ראווה בהיכל נוקיה.

המקום-”קומפורט 13” המתמודדים-הרכבי מוסיקה הום מייד, סוג הקרב-זירה קלסית עם חבלים על במה עם המון דיסטורשין, הגברה המחליפה כלוב, שני מערכות תופים וטובה אחת במקום סולמות ברזל והמון "קהונססס” המתחמם מנערת זירה מסוקסת.
מזה חודש ששני ההרכבים המסוגננים מפיצים פרומוטינג האבקות לפי הספר, כשהם "מתראיינים" אחד עם השני ומחממים את עצמם לקרב הגדול לבושי גלימות ומסיכות מיתולוגיות השייכות למתאבקים לטינים אשר נוהגים לחבוש את אותם בקרבות, מסיכות בדמות אלילי האבקות מנוחים למטרות כבוד.
במדינה שכל אמן מעתיק מחברו את דרך ההפצה, זה היה פשוט מהלך גאוני וציני כלפי התעשייה המקרטעת בישראל, תענוג גדול אשר הניב ערב נדיר ומהלך שלא נעשה כאן ועתיד להיות בלעדי להם, אז נתחיל לסקר את האיונט באופן חד פעמי ולא צפויי, לפחות לא לי.
"בום פם”-המחזיקים בנשק המחודש ה"אלקאזם" ו"הילד" איתמר לוי, נעמדו בפינה השמאלית של הזירה וה"אנדר דוגס" "האחים רמירז" הגיעו עם הכוח הבלתי נלאה של עוזי פיינרמן- רמירז בדמות המצ'ו מן ראנדי סוויג' והנשק האנלוגי מאלבומו החדש בנוסף ל"One” עם הרמריזים.
לאון פלדמן בדמות ווינס מקמאן ששפט, הוציא את שרביט הקריין החזקה והכריז על פתיחת הסיבוב הראשון.
מסכי ענק של הפרומואים ליוו את כל ההתמודדות,תחפושות מתאבקים ונערת סיבוב עם שלטים הזויים הביאו אותי למצב האופטימלי ביותר של :מה הולך פה?????
מיזם ענק שערך שעתיים המתנה בהפקה מבדרת , היה שווה כל רגע בפתיחה של בום פם נגד רמירז , היכונו ל"מלחמת אחים”!!!!
המלחמה החלה בקרב גלאם רוק עם"Black Sabbath – Paranoid" הנדיר שעבר לכוח הגבינה הצפתית והמשיך למקצב הגולשים של אורי כינרות בדמות ג'ק דה סנייק כשעוזי מחזיר בגלאם גיטרה אופייני. נזכרתי לפתע ב"גוור", הרכב טארש מאטל ממציאי הפקות הבמה האלה, גוור על כדורי הרגעה היו באמת מכבדים את החבר'ה. הילד ליווה את הבומים בלחימה אימתנית כשלאון מנהל את הקרב בעונג.
סיבוב שני של ה"רוייל ראמבל"(קרב האבקות המוני) עוזי מכניס את התחמושת האלביס “That's All Right Mama”, זה בסדר אמא, אפשר להכניס איתו גם גלאם פולק רוק עצבני כמו שהבחור בעל תחתוני התחום יודע.
לאחר הצקות מבדרות משני צדי הבמה כמו בכל הערב, בום פם חזרו עם התשובה, שהיא שלהם, הבדל עצום להלום ב"אלקאזם" החצוף(אלבום חדש מס 3) וטובי עם טובה אחת, יובל זולוטוב בדמות בם בם ביגולו. באותו הזמן ספי רמירז ציזליג בדמות דוינק הליצן זרע כעס בבומים שהובילו עד כה בגדול כשהילד הוא ההבדל.
סיבוב שלישי !!!!! ליאון מכריז, בום פם מובילים, הם ביתרון קל, אך לא להרבה זמן רמירז מצמצמים והילד נותן ומקבל מהלומות מאיתן אפרת החיה בדמות ג'ון סינה! לאחר קרב תיפוף מעולה, אחד הרגעים החזקים בקרב ורמירז מצמצמים המענה הגיע באלקאזם נהדר עם”Surfing Tuba” , עוזי מתעצבן מהנשק שכבר לא שייך לו ומצטרף בעונג. הסיבוב נגמר, לאון חוזר סיבוב רביעי עוזי נוטל הובלה ב"She So Yong" מהחדש שלו. מהלך דרומי, שליפת נשק רצינית ! קצר וקולע, מכת רטט מפילה ובום פם קמים. הרמירזים הפרועים, זוכים להתחיל שוב בנאמבר. אין כמו רוקנרול בכדי לקבוע יתרון מחץ, כאשר עוזי מוציא את הטוב ביותר ברוקנרול וספי מלווה עם חצוצרה מאתגרת. בום עם חוזרים עם נשק האלקאזם הנדיר וג'ק כינרות מתחיל לשיר בליווי טובי הגדול ! "ראונד איט גואוזזז".


עוזי ואורי בפוזות "מנובר" הנדריקס, שיא הקרב.

סיבוב 5 רמירז עושים בום פם עם מסתנן ועוד איזה מסתנן ! לא כוחות. לבצע את "שיר החתונה" ככה ! כמה מצחיק זה היה וכמה טוב, כמה בונה, לא היה מה לומר חוץ מכל הכבוד להם, ספי מחליף את הטובה והטנורי עובד, אף מוסיף לא סתם אומרים שטובה לא מקבלת גיגים למרות שלטעמי זה שטות גדולה, רק בגלל זה הבומים חייבים להחזיר בגדול.
אך לפתע יש תחושה שהאחים מנסים להשלים ביניהם, מהלך הפקתי שקורה הרבה בהאבקות כשעוזי מנגן על כינרות בכל מני שוויצים זולים "איף יו קאנט פייט דם גויין טאם?” ההופעה הפכה ל "רמירז את בום פם" ומה עם המתופפים? הינה גם הם יחד מבצעים אלקאזם בגדול כשהילד מקנח ב"מוש" לעבר הקהל .

בסיבוב השביעי, קרב שלושת הקטעים, כבר היה ברור, הם חברו יחדיו, אבל בכל זאת רמירז יתחילו !
החלק של הרמירזים היה פאנק רוק עם ג'וני קש כשלספי יש את נשק האפקט על חצוצרה ןמאדי ווטרס מנצח. המגרש הקשה(סאונד) היה עם מתאבק אחד פחות(הבס החסר במעט) והביא את בום פם לעשות את הדבר הנכון ולתת בראש עם פאנק רוק . הגיע הזמן שהילד יתן קצת מדרייב השירה שלו ואורי המוכשר מאוד מסיים עם"Malibu” באלקאזם האחרון לקרב, נראה אם זה יספיק להם דרך נשק הפריטה המוכפלת הכל כך אופיינית וטובת הוויקינגים.

"אניסייד לוקינג אווט" המעולה קבע, תחרות שווה, בעצם ה "יחד" הוא המטרה של כל הערב הזה, השילוב של השמונה בסיבוב השמיני ניצח ובגדול। לאון סגר את הקרב בשוויון והמון מחמאות להרכבי האושר האלה שנתנו כבוד ל"רדיו" ! וסיימו בעוד איזה אינסטרומנטאל טוב עם הוויב של ג׳וני קש, כמובן ברוק חצוף ומלהיב אשר איחד את אורי ועוזי הכל כך מושלמים יחדיו, אולי לא נזכה למיזוג, עד לעונג הבא.


שבט אחים גם יחד-בום פם והאחים רמירז, מופע במה של ימי ה"פינגוין" והרוקסן",תענוג.


אולי לא אכתוב בסגנון כזה עד אז, אך זאת הסיבה היחידה שיצאתי גאה ביוצרים האלה ובקומפורט מפוצץ באנשים שנהנו עם דמעות של ערק והביאו את ההפקה הזו למימוש מעשי כאשר האמינו בשמיניית האחים על הבמה וברוק הישראלי בכלל.

יום חמישי היה יום של עונג לז'אנר בעל האפשרויות הבלתי מוגבלות והוכיח לכולם מי החזק ומי יותר גדול פה בישראל, לא נראה לי ש"הפרצים" ילחמו איתם בזירה לעולם, זה יהיה נוק אווט ידוע מראש. הרוק האלטרנטיבי הוא האלוף האמיתי של הערב הזה והבס עוד מוחבא בדימונה. כל הכבוד לכל מי שארגן ערב כמו זה כדי להראות עד כמה המוסיקה נושמת על פני הקרקע.
מיזם מעולה +++ למדינה שזקוקה לכך וההמשך יבוא גם יבוא!

2 תגובות:

  1. מעולה והזוי, ממש כמו הקרב של אמש. אני מאוד נהניתי שם אתמול, הרגשתי לרגע חלק משני ההרכבים, היה כיף גדול. אבל לדעתי, צריך לעשות קרב כזה בין משה לקובי פרץ או משהו :) והפעם בלי לביין הפי אנד!

    השבמחק
  2. חובה.....תראה מה רשמתי בפוסט של הפייס:
    מי שפספס, בקרוב קרב הפרצים ודרטי חדד נגד אמקסז !!!!
    :)...

    השבמחק