דפיםhttp://www.facebook.com/#!/pages/Feel-Music-NH/266523966694650

ברוכים הבאים לעולמי.

הנכתב כאן לא כתוב בדם ולא מכוון לפגוע או לשנות עולמות, רק להוסיף להם מעט ממני.
יש מהיימנות יש עקביות ויש את מה שנכתב שהוא מה שאני מרגיש לנכון לכתוב, בין אם אזוטרי או שכיח.
לא חובה לקרוא, חובה עלי להקריא, לא חובה להגיב, חובה עלי לקבל את התגובה.
לא חובה להסכים או לכבד, חובה עלי להפנים ולהמשיך לתת דעה ללא פחד ועם המון ידע ורגש לנכתב ולנושא התרבות, המוזיקה בעיקר !!!
הכתיבה כאן יכולה להיות מקצועית ויכולה גם להיות רחוקה משם.
אין בבלוג שלי כוונה לצלוב אומנות שנעשתה בעבודה קשה, גם אם היא מעוררת בי ספק ושלילה, הגישה לביקורת תמיד תהיה בונה.
כאן קוראים כתבות ודעות שלא תלויות בשום דבר חוץ מדרכי שלי.

כי מי שנכנס נדב, מרבים בנשמה, אמת וכבוד ליצירה.
תהנו...

יום שלישי, 15 במרץ 2011




גרין פולק.

את יואב גרין לא ממש מכירים בסצנת הרוק הישראלי גם אחרי שכתב למספר להקות, גם אחרי שהיה שותף לאלבום ביגבנד של ההרכב המנוח ״סינג סון סון״ וגם אחרי שעבד קשה על אלבום פולק גוספל עצמאי בחודש האחרון. הדבר הזה הולך להשתנות.
יואב נחשב לכותב בחסד שרק עכשיו הבין שהוא צריך לפרש את זה לתוך אלבום משלו ולרוץ עם האמת המוזיקלית הנהדרת שלו.
היום הוא ממשיך במסע המחודש שלו כדי שידעו מי זה יואב גרין ואיזה אלבום נהדר הוא הוציא בשם ״ד״ש מגאולה״.
ביום שני בערב בלבונטין זאת הייתה הופעתו השנייה לאחר צאת האלבום.לא קל למלה את חלל המקום בקהל סקרנים בשעה שיואב הופיע ו וא הצליח לעשות זאת. הוא התלווה בהרכב נגנים מצומצם המונה את אסף גובר הגיטריסט יוצר ואת אסף רביד, מפיק האלבום שמנגן איתו על בס, גיטרה בנג'ו ומגוון כלי נגינה שונים השייכים לעולם הקנטרי פולק יחד עם שניהם, הוא ביצע את שלו בצורה הסוחפת ביותר להעברת תכניו. קטעים מהאלבום כמו ״אין איתך עוד יום״ ו״הצימאון״ בו ניגן גם יוני אמבר הגיטריסט של אברהם טל, התגלו כפניני יצירה. שאר הקטעים הראו קו חזק ומדויק של ביצוע, דרך התמקדות ברורה לסגנון של יואב והחברים.
הערב הזה היה עוד ערב נעים למוזיקה הישראלית, בו הוזמנו מספר של יוצרים צנועים לבמה מהם גם רן גנז המתופף. היה זה מרעננן מאוד להבחין באיך שיואב מסדר את הליין אפ שלו ומשתמש בכלי נגינה נוספים בדיוק במקומות הנכונים, כביצוע השירה שלו נשאר באותו תון כל הזמן ועדין מגשים את המסר המוזיקלי באופן מדויק. יואב הזמין את יוני אמבר שוב והראה את העבר שלו מסינג סונג סון כשביצע את ״למה״. שיר נהדר בגוון השומר על אותו הקו של יואב בהופעה ובאלבום.
זה נחמד לראות מבצע יוצר אשר מסתפק בוויב מינימליסטי וממוקד שלא גורע. יש ליואב את הפולק קנטרי הצנוע שלו המבוצע באופן מדויק וזה מה שמספיק להעביר את המסר שלו כמו שצריך ולבסוף לקבל גם את הכבוד המגיע. ההחלטה לצאת לאור בתור סינגר סונגריטר התבררה כנבונה ביותר.
יואב סיים בתודות מוצדקות לקהל שמילה את הלבונטין בערב יום חול. דבר לא קל למימוש. הוא נשאר לבד על הבמה כש הקטע ״חום מיוחד״ הראה בדיוק לאן יואב מכוון. הכיוון הזה בהחלט סחף ויצר חום למי שהגיע. יואב גרין אמנם רק בתחילת דרכו הסוליסטית עצמאית, אך אין ספק שזו התחלה טובה עבורו ושעוד ישמעו על האדם המוכשר הזה המון. יואב הבין שחייבים להאמין ביצירה ולהוציא אותה לאור. האמונה הזו עוד תפרע את השטרות עבורו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה