דפיםhttp://www.facebook.com/#!/pages/Feel-Music-NH/266523966694650

ברוכים הבאים לעולמי.

הנכתב כאן לא כתוב בדם ולא מכוון לפגוע או לשנות עולמות, רק להוסיף להם מעט ממני.
יש מהיימנות יש עקביות ויש את מה שנכתב שהוא מה שאני מרגיש לנכון לכתוב, בין אם אזוטרי או שכיח.
לא חובה לקרוא, חובה עלי להקריא, לא חובה להגיב, חובה עלי לקבל את התגובה.
לא חובה להסכים או לכבד, חובה עלי להפנים ולהמשיך לתת דעה ללא פחד ועם המון ידע ורגש לנכתב ולנושא התרבות, המוזיקה בעיקר !!!
הכתיבה כאן יכולה להיות מקצועית ויכולה גם להיות רחוקה משם.
אין בבלוג שלי כוונה לצלוב אומנות שנעשתה בעבודה קשה, גם אם היא מעוררת בי ספק ושלילה, הגישה לביקורת תמיד תהיה בונה.
כאן קוראים כתבות ודעות שלא תלויות בשום דבר חוץ מדרכי שלי.

כי מי שנכנס נדב, מרבים בנשמה, אמת וכבוד ליצירה.
תהנו...

יום שלישי, 27 בספטמבר 2011

אלבומי השנה שלי



התפוח בדבש שלי.


כולם מסכמים שנה בראש השנה.
הימים חולפים בארץ ישראל ושנה עוברת כשהמנגינה מתחדשת בכל שנה, אבל תמיד נשארת.
רבים אוהבים לקטלג בכל ראש השנה את המנגינה הארץ ישראלית המחודשת, הנמצאת בתוך האלבום המוצלח ביותר של השנה.
תרשו לי לציין שבכל שנה יש כמה אלבומים מוצלחים, השנה רובם בלועזית. לא משנה השפה, תמיד יהיה אלבום אחד שרובם יבחרו בו. אני מאמין שכמו כולם, הבחירה שלי לאלבום השנה תבוא ממקום חם ואישי, מזיכרון יקר ותקוה מחודשת.
אחד שהמתיק את השנה שעברה ואשמח להאזין לו בזמן ששערי שמיים נפתחים.

"היא הסתכלה, במבט מתוק, אמרה תודה, ואז עוד מבט ואז אמרה שנה טובה.
אמרתי לה, בכיף. שנה טובה גם לך.
היה זה עוד רגע מדהים.
והיא הולכת וקוראת את הפתק עם הכתב המזעזע שלי !
בטוח חשבה שאני מתוק, לצד המבט המתוק שלה לכיווני
רגע של קסם. כמה שאני אוהב את הרגעים האלה.
מקווה שהיא לא תזרוק אותו
כמה זמן זה לא קרה לי, פרפרים" !

Daniela & Ben Spector -

האלבום הזה גורם לי לדמיין.
אלבום השנה טובה שלי הוא פרויקט זוגי. אלבום שכולו נעשה באינטימיות ואהבה גדולה.
אלבום בייתי ומתוק שכל מי שמחובר לרגש שלו ולרצון באהבה אמיתית, בונה ויוצרת ללא תנאים, לא יכול שלא להתמוגג ממנו. גם מי שלא מבין את השפה האנגלית בשירי האלבום יכול להרגיש את ההרגשה הרומנטית העזה שיוצאת מתוכו.
בחרתי באלבום הזה ממקום של השראה לפרי האהבה והזוגיות היוצאת מתוך יצירה.
מעבר לקולה העמוק והנעים של דניאלה וללחנים המוצלחים, ישנה הפקה מוזיקלית נהדרת שנעשתה על ידי הזוג בביתם הפרטי, במלוא הרגש והאינטימיות.
כמויות הרטרו בעיבוד שבין הפופ של שנות השמונים לפולק השבעים, מייצגות את יצירות העבר במלוא כוחם.
לחשוב שדניאלה ובן החליטו לחשוף עצמם ולשתף אותנו באהבתם דרך המוזיקה, יוצרת בי תחושה של הבעת תודה על כך שהשניים מזכירים לי ימים מאושרים של אהבה גדולה המובילה ליצירה ורצון לבנות ולהבנות.
עכשיו הגיע ראש השנה ואין לי בת זוג, אבל יש בי הרבה אהבה שכנראה לעולם לא תחדל מלהוביל אותי.
אולי זאת הסיבה שמכל האלבומים המוצלחים שיכולתי לבחור, בחרתי בזה שמזכיר לי את מה שהיה פעם ואולי גם יהיה בעתיד.
נעים לחזור למקום חיובי כשמקשיבים לאלבום הזה, להבין שוב כמה חמה וחזקה היצירה בשניים. כמה אומנות שווה אהבה ששווה זוגיות וכמה אאחל לכולם ולעצמי להמתיק יחד איתו תפוח בדבש ולזכות גם בזוגיות כזו.

אסכם בעוד כמה אלבומים מקומיים שהובילו בדרכם לאותה ההרגשה של "Love Is” :

יהוא ירון -"דברים יומיומיים שכאלה”.
אלבום בכורה של יהוא ירון, מופתי וחכם בניחוח ולדימיר ויסוצקי. כל מי שאוהב תוכן שנון של כתיבה ולחן, יתחבר ישר לאלבום הנוקשה באופן החיובי ביותר.

מרסדס בנד -”זהות" אלבומם השלישי במספר של כרישי הרוק ממשיך את הקאלט' בטון אגרסיבי ונבון ביותר. סיפור מאטלי והזוי המסיים את השנה בצעקה מתוקה.

ברי סחרוף-”אתה נמצא כאן".
חברים יקרים, אלבום חדש לברי סחרוף. יש מה להוסיף ? אז הוא הוסיף עוד מהגוון האתני והמשיך להיות גדול מהחיים כמו תפוח עסיסי שהדבש רק מחכה לו.

רמי פורטיס "החבר אני"- אלבום חדש לרמי פורטיס. כמו אצל "החבר הכסוף" גם כאן אין הרבה מה להוסיף
אז פורטיס האיש והתופעה, מוסיף עוד בוסט של רוק נהדר וסוחף. כמה טוב שיש עוד ממנו.

Acollective – “Onwards
אין יותר מוצלח מחבורת מחונני צליל שגרים יחד בחו"ל ושואבים את כל מה שצריך כדי להוציא אלבום משותף של פולק נהדר.


Left - Here For Now-כל שאוהב את הבלאק קיז ורוצה לדעת אם ישנו הרכב דומה בארץ, עלול להסתפק בצמד הזה.

Betzefer - Freedom to the slave makers
זהו באמת אלבום נישה. אם זאת, הנישה צוהלת למאטל האגרסיבי והמדויק שישנו באלבום הזה. רוק כבד ממוקצע המבעיר את שערי שמיים בעוז.

Lorena B – Siblings
העולם לא טועה אז גם אצלנו אפשרי להתרשם מאלבום מהפוסט רוק הנהדר שההרכב של עדי אולמנסקי יצר. שווה האזנה מרובה.

שתהיה שנת מוזיקה מענגת לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה