דפיםhttp://www.facebook.com/#!/pages/Feel-Music-NH/266523966694650

ברוכים הבאים לעולמי.

הנכתב כאן לא כתוב בדם ולא מכוון לפגוע או לשנות עולמות, רק להוסיף להם מעט ממני.
יש מהיימנות יש עקביות ויש את מה שנכתב שהוא מה שאני מרגיש לנכון לכתוב, בין אם אזוטרי או שכיח.
לא חובה לקרוא, חובה עלי להקריא, לא חובה להגיב, חובה עלי לקבל את התגובה.
לא חובה להסכים או לכבד, חובה עלי להפנים ולהמשיך לתת דעה ללא פחד ועם המון ידע ורגש לנכתב ולנושא התרבות, המוזיקה בעיקר !!!
הכתיבה כאן יכולה להיות מקצועית ויכולה גם להיות רחוקה משם.
אין בבלוג שלי כוונה לצלוב אומנות שנעשתה בעבודה קשה, גם אם היא מעוררת בי ספק ושלילה, הגישה לביקורת תמיד תהיה בונה.
כאן קוראים כתבות ודעות שלא תלויות בשום דבר חוץ מדרכי שלי.

כי מי שנכנס נדב, מרבים בנשמה, אמת וכבוד ליצירה.
תהנו...

יום שלישי, 22 ביוני 2010



H&C לא היה לי מושג...

אני שמח שיוצא לי לכתוב היום בכבוד רב והערצה רבה, על הרכב דאו ישראלי המתגורר כרגע בברוקלין ומדהים את סצנת האינדי-פופ ברחבי ארה"ב.

יום אחד נחמד בעשור החדש, אני יושב לי על המחשב בחפירות הרגילות ב"Deezer" 'כדי להתעדכן עוד קצת כשלפתע נתפסות אוזני בקטע דארק שנות השמונים
קצת מוכר, אך משודרג להפליא. לא היה לי מושג
שמדובר ב"Hank & Cupcakes" לא היה לי מושג שמדובר בקאבר ל "ג'וי דיוויז'ן" She's Lost Control Again"
לא היה לי מושג שמדובר בצמד נשואים מישראל שהחליט לכבוש את העולם באיכויות הנדירות שלו.
כאשר הצמד חימם את "פלסיבו" בארץ והגיע לאחר מכאן לתת הופעה מיוחדת שלא תחזור ב"רוטשילד 12", זו בהחלט הייתה אהבה ממבט ראשון ובוסט של הנאה לאנוש בעל מום תלויי מוסיקה כמוני. מהרגע הראשון שנכנסתי למקום, נשארתי מאוהב ליד הדלת, כי לא יכולתי להסיט את המבט והריכוז מצמד המוכשרים הזה, שמייצג את עצמו הרחק מכאן, מקבל תהילה ופרסים מכובדים בחו"ל ומהווה חלק מהבז העולמי על הרכבים בשנה האחרונה, לאחר הוצאת הEP הנדיר שלהם, בסיס אלבום שחובה להאזין לו וחובה לפרגן לאלה שיצרו אותו, שגית ואריאל שרקובסקי, הלו הם "Hank & Cupcakes". שגית ואריאל החלו דרכם בישראל כמו כל יוצר מקומי,הם עבדו על חומרים שונים, תחת הגאונות של משה לוי בין היתר ומהר מאוד קלטו שאין זמן לבזבז זמן על מי שעוד יודע איך להעריך אותם, מדינת ישראל, כמו שקלטו שמה שיש בהם שווה את העולם הגדול. הצמד עזב את הארץ כשהוא מטייל בעולם עם מני יצירות ומגבש אסטרטגיות חדשות לעתיד. בשנתיים האחרונות הם חיים בברוקלין ויוצרים אינדי פופ סקסי המשלב בתוכו המון פאנקי דיסקו,דארק אייתיז ורוק. הכל תחת השם "Hank & Cupcakes" כששגית מציגה העמדה מקורית וקשה ביותר כמתופפת זמרת ואריאל אחראי על הביס ליין עם הבס ושאר העזרים האלקטרונים, אזוטרי ונהדר ! יחד הוציאו EP מייצג וכיום הם שם דבר שמפרק מועדונים במנהטן, דרך צניעות עבודה קשה ופרופרמריות על. הכל התפוצץ לכיווני באותו היום ברוטשילד ומהרגע שהאזנתי ל EP בו אפשר להנות מאותו הקאבר המרשים שגם איאן קרטיס הפרובלמטי, היה מכבד, אם לא היה מתאבד. אפשר להנות מכל אחד מארבעת הקטעים שם, לעוף ולרקוד מ "Aint No Love", הלהיט, מ"Pleasur Town" המגוון עם הבייס ליין הנפוח ותוסף הוידאו ו מ"Roses" העדין שמציג את קולה מקסים, הדיקציה הנדירה של שגית והפולו המאתגר של בן זוגה לחיים ולצמד. אין לי ספק שהEP הזה עתיד להשמע בכל מדיית תרבות בישראל ואף יותר מכך, זו דוגמה מושלמת להצלחה ראויה ואישית שהסצנה המקומית טופסת עליה טרמפ, הדבר האחרון שמעניין את זוכה הגראמי מארק קריסטנס שהחליט ללכת על ההפקה הזו ואת"H&C" שבימינו, פורצים את גבולות ההצלחה בדומה לאסף אבידן ולא מביטים לאחור, אלה אם מתחשק להם לפנק אותנו בהופעת אינדי פופ מינימלי במועדון שכונתי בת"א.
שגית:"אנחנו נפיץ את H&C גם בישראל, אבל זה לא מטריד אותנו וכרגע אנחנו חיים את ההצלחה שם"ויש כזו, עם המון פרסים וביקורות נהדרות שבשנה האחרונה הם זוכים לקבל ברחבי ארה"ב ובאירופה, אז הכרחתי את עצמי לשאול, לקחת את המוצר הנהדר שצמד הצנועים והמוכשרים מברוקלין יצר ולכתוב בהתלהבות על הרכב הדואו הנדיר הזה, בגלל שהוא טוב, בגלל שהוא הרבה מעבר למה שקורה כאן במדינה, בגלל שהוא הדבר האמיתי שמוכיח איך צריך להתייחס לישראלים כישרוניים, בין אם הם שם או כאן.
רק תודה ורק בהצלחה.


קישורים:http://www.myspace.com/hankandcupcakes

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה